ÇOCUĞUM KALEMLE TANIŞIYOR…
Bir gün çocuğunuz eline bir kalem alır. Siz de ister istemez bakar, söylenirsiniz: Benim gibi tutmuyor… Çok bastırıyor! İki dakika sonra sıkıldı.İşte tam bu noktada bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak gerekli.Çünkü çocuğunuzun eli, sizin elinizin küçük bir kopyası değildir.Aslında bambaşka bir şeydir ve biz bunu inşa halindeki bir yapıya benzetebiliriz. 2–4 yaş arasındaki çocukların ellerinde kemikler henüz tam sertleşmemiştir; âdeta birbirine değmeyen küçük kıkırdak adacıkları vardır. Yani çocuğunuz kalemi garip tuttuğunda, aslında yanlış yapmıyordur. Elinin içinde henüz tutabileceği sağlam bir iskelet yoktur.Bu...
Devamını oku...